środa, 16 kwietnia 2014

Początek blogowania.

Cześć dziewczyny i chłopaki ;)
Właśnie nastała wiekopomna chwila, ponieważ zaraz zamieszczę swój pierwszy post na blogu! Hip hip hurra!
Mam nadzieję, że nie będę musiała cały czas rozmawiać sama ze sobą i znajdą się jacyś mili ludzie, którzy zechcą poświęcić swój czas na czytanie moich wypocin ;)
Na blogu planuję pisać o wszystkim. Czyli doszukacie się tutaj moich zakupowych nabytków, zarówno ciuszków jak i kosmetyków, może jakaś recenzja, zeznania z podróży :D i postaram się głównie pisać o moich spostrzeżeniach na różne tematy. Czasami będzie nudno, czasami pikantnie każdy znajdzie coś dla siebie. Całuję Was i mocno ściskam <3 ;-*

Oto mój najnowszy nabytek z którego jestem jak na razie bardzo zadowolona. Bralet, który poczeka sobie do lata. Jeszcze tylko znaleźć sensowne spodenki z wysokim stanem, jakieś propozycje? Pomysły?

Moje maleństwo <3







Całkiem do rzeczy prawda? :)

Marzy mi się lato! Balerinki, spodenki, spódniczki, olejek do opalania, piwko w plenerze na zielonej trawce, opalanie nad jeziorem, może jakieś łowienie ryb? Wypad gdzieś z dala od mojego miasta. Miło tak odpocząć od wszystkiego, zapomnieć o problemach codziennej egzystencji, rozsiąść się z cudownym współtowarzyszem i napawać się nowymi widokami. Nie mówię o morzu, plaży, górach, ale nawet i o zwykłym miejscu, które też może stać się magiczne. Pozostało tylko czekać. I chyba grunt to mieć na jakikolwiek wypad pieniądze ;) Z tym zawsze jest gorzej, ale trzeba być dobrej myśli!


Trzymajcie się, do usłyszenia ;-*.




4 komentarze:

  1. OOOoo tak, ten bralet jest cudowny, piękne kolorki, ja właśnie jestem na etapie poszukiwań, ale Twój jest idealny :) Do spódnic czy spodenek z wysokiem stanem będzie wyglądał wspaniale! :) Można wiedzieć gdzie takie cudo można zakupić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bralet kupiłam na vinted (coś podobnego do szafy), więc jest niepowtarzalny :) Ale znajdziesz tam całą ich masę, więc poluj, a trafisz na swoje cudeńko <3!

      Usuń
  2. Bralet jest świetny :) na lato będzie idealny. Powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jeszcze będzie trzeba go z czymś zestawić :)
      Dzięki, powodzenie zawsze się przyda ;-*

      Usuń