niedziela, 20 kwietnia 2014

Święta, jedzonko, dużo jedzonka

Cześć Skarby moje ;-*

Jak tam świętowanie? Wódki już na stołach? U mnie jak na razie sucho ale za to jedzonka co niemiara. Dlaczego podczas świąt zarówno Wielkanocnych jak i Bożonarodzeniowych grzeszymy nie umiarem w jedzeniu i piciu? Patrzcie taki paradoks. U mnie jak co roku, jedzenie wygląda tak samo. Najlepiej opisuje to obrazek, który wklejam poniżej i zawsze mnie bawi, bo to tak jakbym widziała siebie :-P
Przepraszam za słownictwo, ale lepiej ująć się nie da.


Wszamałam dzisiaj sałatkę z tuńczykiem, rybę w ananasie i papryce, placek węgierski i w sumie nie pamiętam co jeszcze. Ciast nie ruszyłam, bo jeszcze wszystko przede mną. Nie jestem jakimś wyjątkowym łasuchem ale dobrym ciachem chyba nikt nie pogardzi.

Chciałam Wam jeszcze pokazać mój zakup sprzed kilku miesięcy. Nie oczekuję opinii, bo wiem, że będą skrajne. Dla jednej kobiety- totalny kicz, tandeta, wieś tańczy i śpiewa, dyskoteka w remizie, faszyn from Raszyn i co tam jeszcze ;-) Natomiast mi wpadły w oko i uważam, że są urocze. Nikomu odrobina zwierzęcych wzorów nie zaszkodzi przyznaję, jestem fanką wzoru zeberki i panterki <3
Taka trochę Peggy ze "Świat wg. Bundych" ;-) Genialna <3

Przedstawiam Wam moją zebbbbbrę <3


Taki ze mnie dobry fotograf, któremu wpadła w kadr zawieszka z aparatu :-P
Zdarza się najlepszym  ups ups!

To nic, że mam ok. 175 cm wzrostu (jeden centymetr w te czy we wte) i jestem w nich mega wysoka.
To nieistotne, że prawdopodobnie nie będę miała do czego ich nałożyć, gdzie w nich wyjść.
To się kompletnie nie liczy, że mają 14 cm obcas i pewnie się zabiję.
Mimo wszystko mogą sobie leżeć u mnie w szafie to nie sawanna i nic im nie grozi :-)


Dobra już więcej nie będę pisać, ale mam ogromną nadzieję, że jednak ktoś to czyta. Ktokolwiek! Jedna osoba? Jestem wdzięczna każdemu ;-* 


Całuję gorąco!   


3 komentarze:

  1. ja mam to samo :D ... apetet rosnie w miare jedzenia :D.... czasami mam wrazenie,ze moj mozg ma zepsuty sygnalizator,ze nie powinnam jesc wiecej bo moge zaraz peknac :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te buty. Dość wysoki ale na jakoś specjalną okazje można je założyć.
    :*

    OdpowiedzUsuń